piątek, 2 stycznia 2015

Cele fitness'owe na 2015 rok!



     Zdecydowałam, że o zawodowych oraz związanych z podnoszeniem kwalifikacji na razie nie napiszę.
A na tym polu szykują się ogromne zmiany. Ktoś powiedział mi kiedyś mądrze, że jeśli na prawdę czegoś chcesz, musisz zachować to dla siebie do momentu pełnej realizacji celu. Możesz o min powiedzieć całemu światu i być z siebie dumna tylko wtedy, gdy zobaczysz namacalne efekty swoich starań. I tym razem tak właśnie zrobię.
  Tematem przewodnim mojego bloga jest sport w wielkim mieście. I tym właśnie pragnę się z wami dzielić. Sposobami na trening, zdrowe odżywianie oraz realizacją celów typowo sportowych!


Cel 1. Zrobić dobry plan makrocyklu rocznego.

 Precyzyjnie określić charakter poszczególnych mezocykli treningowych. Oczywiście z założeniem odpowiedniego marginesu bezpieczeństwa czyli mieć w zanadrzu treningi alternatywne!





Cel 2. Idealny brzuch - dobrze dobrane odżywianie (manipulacja BTW w zależności od typu treningów przeważających w danym mezocyklu).

  źródło: tumblr

Cel 3. Umięśnione plecy, silne ramiona.

Czyli zwiększyć siłę ramion. Dobrze opanować podciąganie na drążku podchwytem oraz nadchwytem.

 źródło: tumblr


Cel 4. Wymarzone uda. 
Pięknie wyrzeźbione czworogłowe. Jędrne pośladki.


 źródło: tumblr




  źródło: tumblr

Cel 5. Osiągnąć poziom idealnej stabilności.

Włączyć do każdego mezocyklu więcej treningów stabilizacyjnych, sensomotorycznych oraz na elastyczność mięśni (joga).
 źródło: tumblr

Cel 6. Wymarzona, umięśniona sylwetka.

  Stworzyć własny system treningów, dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdego i wykorzystujących najbardziej efektywne wersje ćwiczeń, uruchamiające możliwie jak  najwięcej grup mięśniowych podczas danego ćwiczenia. Duży nacisk położę na mocne i prozdrowotne podstawy: ćwiczenia funkcjonalne, pilates - prawidłowe oddychanie i napinanie mięśni podczas ruchu, kontrola i precyzja ruchu w każdym ćwiczeniu (świadome wykonywanie ruchu a nie bezwładne machanie kończyną!, jakość nad ilością!!!), ćwiczenie bez przekraczania własnego zakresu ruchu w stawach!

 źródło: tumblr

ZACZYNAM DZIAŁAĆ!


Obserwuj na TUMBLR Miejski Fitness << KLIK >>.


 źródło: tumblr

Dużo inspiracji, ćwiczeń, motywacji, metamorfoz, propozycji modowych oraz life style i zdrowe odżywianie!
Zainspiruj się ;-))

6 komentarzy:

  1. Z tym zachowywaniem dla siebie to racja, znam to z doświadczenia nie tylko własnego. Sęk w tym, że wyjawienie takiego planu przenosi jakby odpowiedzialność z jego wykonania na słuchaczy/odbiorców, i to właśnie powoduje klapę. Zgodnie z tą zasadą nie pokazuję nic czego jeszcze nie osiągnąłem. To zmniejsza presję ale zwieksza satysfakcję. Miło słyszećgdy ktoś obcy sam zauważa efekty naszej pracy. Życzę więc wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wysoko i precyzyjnie postawione wyzwania - zresztą jak na profesjonalistkę przystało! Jak ja bym chciała postawić sobie choć niewielkie cele w tej dziedzinie i ich dotrzymać. Dziś zaczynam mało inwazyjny, ale mam nadzieję, że skuteczny w utrzymaniu witalności trening. Oby jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń

TOP