niedziela, 22 lutego 2015

Modowe inspiracje - przejrzyj swoją szafę


Za szara i niewyróżniająca się z tłumu?
Zmień to:-)
Poniżej przedstawiam kilka interesujących zestawów.
Niektóre na każda okazję, niektóre tylko na wybrane momenty życiowe.
Patrzcie, fantazjujcie, dobierajcie kreacje, bawcie się modą w 2015 roku.

Do pracy, na uczelnie, po pracy, na randkę. Wszystko w jednym.
Klasyczna torebka. Koniecznie ze skóry.

 źródło: tumblr

Casual. Brązy, brązy, brązy w połączeniu z jeansami.
Po co wyrzucać ciuchy z zeszłego sezonu i przyczyniać się do rośnięcia stert śmieci na wysypiskach.
Wykorzystaj to co już masz. Jestem tego gorącą zwolenniczką. W końcu nasz portfel ma także swoje granice. To nie sejf z ogromną ilością szmalu.

  źródło: tumblr

Suknia na wykwintną galę, być może wesele koleżanki...
Może ktoś mi taką uszyje.....
Pięknie dobrane buty. Ciekawa kolorystyka.
~"Nocy piękna, nocy tajemnicza, nocy wyśniona.."
 

  źródło: tumblr

 Na luzie:
Jeansy z dziurami nie wyjdą z mody tej wiosny i żadnej następnej.
Warto mieć w szafie fantazyjną torebkę.
Osobiście uwielbiam jeansy z artystycznymi dziurami. Mam ich zawsze dwie pary. Latem idealnie pasują do białej, zwiewnej bluzki, czarnych sandałków na obcasie i szałowej, upstrzonej torebki. Plus czerwone paznokcie!

  źródło: tumblr

 Jessica Alba w codziennej wersji.
Spodnie ( ładne!)
Ciekawy styl. Wiosenno - letnie połączenie.

  źródło: tumblr

Poniżej styl typowo wakacyjny.
Morza szum, ptaków śpiew, dzika plaza pośród drzew...
Zdecydowanie nie do miasta, nie na ulicę i nie do pracy.
Ale do szaleństwa nocy letniej.
 źródło: tumblr

Bardziej oficjalnie.
Jeżeli macie jeszcze gdzieś zachomikowane czarne, błyszczące spodnie, to ten zestaw odświeży waszą kreację.

 źródło: tumblr

To tylko skromne propozycje.
Nie sugeruję się aktualnymi trendami tylko tym co mi się podoba i w czym będę się dobrze czuła.
Każda z nas ma swój własny styl, nie zależnie od zmieniającej się mody.

Skompletuj garderobę
:-)
źródło: tumblr

źródło: tumblr

20 komentarzy:

  1. A ja tam wolę nie wyróżniać się z tłumu, a być postrzeganą jako schludną i czystą :D te zestawiki niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nawet te zestawiki :) Ja nigdy nie mam się w co ubrać :) Jednak zachwyciła mnie ta sukienka.Piękna jest :)
    Zapraszam do siebie :
    swiat-wedlug-pauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wpadam!
      Też zawsze szperam w szafie godzinę zanim coś zestawię;-))

      Usuń
  3. Anja myślalam,że zapodasz swoje kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj buszowałam we Wrocku i dzisiaj będą;-))
      Na razie z galerii, niestety w większości nie kupiłam...(money saving..;-)), taki czas!

      Usuń
    2. Ale miło było przymierzać;-))

      Usuń
  4. Moja szafa pęka w szwach. Zazwyczaj jednak, gdy nadarzy się wyjątkowa okazja, jak zwykle okazuje się, że nie mam co na siebie włożyć :D
    Skłaniam się ostatnio ku zrobieniu poważnych porządków i pozbyciu się ubrań, w których nie chodziłam przynajmniej rok.
    Bardzo mnie cieszą takie posty jak ten, gdzie nie widzę kolejny raz tych samych oklepanych i najmodniejszych połączeń tylko rzeczywiście to, co się autorce najbardziej podoba i w czym czułaby się świetnie. Tak trzymaj!
    Mam tylko skromną uwagę co do tytułu: wkradł ci się błąd ortograficzny w przeglądaniu, bo przejrzałaś, a nie 'przejżałaś'. Ale to taka tam moja fanaberia językowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię proste zestawy!
      Uuu rzeczywiście poszło "ż";-DD!

      Usuń
  5. Też dżinsy z dziurami lubię, ale w połączeniu typowo grunge'owym: z koszulą w kratę i trampkami. Mogłabym tak cały rok chodzić, gdyby tylko pogoda pozwalała:P
    Piękna ta suknia, jak nocne niebo:O jednak chyba nie założyłabym czegoś takiego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz idzie wiosna musze przejżec szafe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zestaw bije pozostałe na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę dorwać poszarpane jeansy w tym sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj na następny wpis ...coś fajnego polecę;-))

      Usuń
  9. Fajne klasyczne zestawy, które nie wychodzą z mody :)

    OdpowiedzUsuń

TOP