niedziela, 6 września 2015

Energetyzujaca sesja jogi


    
   Rozkręcamy "Moje asany"!

 ENERGETYZUCA SESJA JOGI!!!
Mój własny zestaw asan - było gorrąco!!!

Cz. II praktyki z dnia no.4.

To skuteczny na spalanie tkanki tłuszczowej oraz mocne modelowanie (rzeźba palących mięśni;-))) ciała!
Pracują nie tylko dolne partie tułowia ( uda - wewn. zewn. strony, pośladki, łydki) oraz brzuch (mięśnie skośne wewn. i zewn, proste, głębokie (Tra) brzucha) ale również górne partie tułowia - ramiona (tricepsy płoną!!!, bicepsy), barki, plecy, klatka piersiowa. Czyli Pani  mogą wreszcie wyrzeźbić podczas jednych zajęć wszystkie partie tułowia, nawet górne, które są słabsze u kobiet zwykle ( i mamy z nimi nie lada trudności).


Przed sesją zrób powitanie słońca - załączam raz jeszcze trening z poprzedniego wpisu o jodze;-))

 Powitanie słońca - rozgrzewka


video

 SURYA NAMASKARA - powitanie słońca - to cykl połączonych asan. Sekwencja rozgrzewkowa przed zajęciami jogi.

Asany:

  • Tadasana 
  • Uttanasana (pełny skłon)
  • Uttanasana ( półskłon)
  • DESKA -- niepełna Chaturanga dandasana (zejście na matę z podporu na kolanach)
  • Bhujangasana (przygotowanie pleców do wykonywania psa z głową w górę - łatwiejsza wersja dobra na rozgrzanie mięśni;
  • Adho mukha svanasana - pies z głową w dół
  • przejście do półskłonu - Uttanasany
  • Uttanasana - pełny skłon
  • Roll up - do TADASANY


 ENERGETYZUCA - trening główny: 


Tak:-)
Powoli przestawiam się na jogę.
Podoba mi się w niej wolne tempo równe możliwości jeszcze bardziej precyzyjnego kontrolowania każdego ruchu. Joga fajnie rzeźbi całe ciało i przy okazji wzmacnia spokojnie (bez przeciążań) mięśnie głębokie (zwiększa elastyczność mięśni, stabilizuje - praca mm.głębokich, poprawia koordynację (lewa-prawa; prawa-lewa strona ciała), poprawia propriocepcję orz koncentrację, wpływa pozytywnie na polepszenie pamięci - koordynacja lewa-prawa półkula mózgu , uspokaja jednocześnie doładowując pozytywnie organizm. Oczyszcza organizm z toksyn, podwyższa poziom endorfin.
Czy zostanę nauczycielem jogi? Czas pokaże!!!!

1 komentarz:

  1. Trenowałam jogę jak byłam w ciąży, świetnie można się przy tym zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń

TOP