czwartek, 25 lutego 2016

GO Sport - co nowego w ofercie


  Wychodząc dzisiaj z domu, na skrzynce znalazłam tę gazetkę. Przeglądałam ją później w metrze i zauważyłam klika ciekawych propozycji dla amatorów i profesjonalistów czynnie uprawiających sporty na w plenerze oraz na sali klubowej.

Oferta ważna jest od 23 lutego do 23 marca.

  • Buty Nike do biegania. Mogą się przydać każdemu. Ładna cena - 139zł.


  • Rękawice bokserskie I do MMA (poniżej na zdjęciach) oraz worek do podwieszenia na suficie.


  • Ciekawa i całkiem porządna skakanka dla uprawiających crossit oraz  mających w planie treningowym treningi metaboliczne. Podczas interwałów przyda się na pewno (u osób bez problemów ze stawami kolanowymi i biodrowymi.).
Właściwie cały interwał możesz wykonać tylko ze skakanką np. TABATĘ. Tylko 4 minuty i masz trening z głowy.


  • Mata dla podróżujących ( jest o wiele bardziej amortyzująca od tych używanych do praktykowania jogi.  
Ale jeśli ćwiczysz w domu lub zabierasz matę ze sobą na wyjazdy służbowe (chcesz mieć komfort pod plecami) to ta mata jest dla Ciebie. Cenę ma genialną. Niestety nie wiem czy jest antypoślizgowa, dlatego warto zobaczyć ja na własne oczy i ocenić.


  • Ubrania i buty (no-brand) do biegania. Mogą się okazać całkiem wygodne i trwałe. Sama mam parę ciuchów brandów niezbyt znanych i ćwiczę w nich już 7 lat. Czasem warto zaryzykować.
  •  Koszulki i legginsy Nike. Doskonałe również na zajęcia fitness.
  • Ja skuszę się na pewno na czerwoną bluzkę z rękawkiem (jest dobra gdy na sali wieje klima) oraz te legginsy (szukam czarnych właśnie;-)).

  • Obiecane wyżej rękawice MMA dla kobiet.


  • Oczywiście kończyny Nike'eami. Ciekawe te buty. 
Napiszcie mi co o nich sądzicie;-))


CIUCHY SPORTOWE. OKAZJE c.d.n................

2 komentarze:

  1. Kupiłam tą matę, która teraz jest w ofercie i... po kilku miesiącach musiałam kupić nową :/ Mata sama w sobie jest śliska (o ile ćwicząc na niej w dobrych butach da się wytrzymać, o tyle jogę i pilates utrudnia skutecznie), a u mnie jeszcze odkleiła się ta warstwa materiału, która odpowiada za jej kolory. Niestety odradzam :(
    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczery komentarz. Będę omijać tę matę szerokim łukiem!
      TO poważne argumenty i tak wyglądają maty po 4 latach mocniejszego użytkowania ewentualnie, więc matę skreślany z naszej listy;-))

      Usuń

TOP