piątek, 30 sierpnia 2013

Trening Funkcjonalny


Mini trening z TRX.
W dodatku funkcjonalny;-)
Boisz się TRX?
Nie wiesz jak zacząć?
Spróbuj mini zestawu składającego się z trzech prostych i efektywnych ćwiczeń.
Przygotują cię do intensywniejszej pracy z systemem TRX.
A może zachęcą do wybrania się na zajęcia w klubie fitness!

ZOBACZ:
  • robisz sama -rozgrzewka -10 min- dobrze rozgrzej ramiona i nogi
  • część główna- wykonaj ten zestaw - 1-3 RUND
  • ilość powtórzeń w każdym ćwiczeniu- 10x
  • bez przerw między ćwiczeniami ( ewentualnie przerwa do 15 s)
  • przerwy miedzy rundami - 30s
  • na zakończenia rozciągnij nogi , plecy, klatkę piersiową i ramiona- stretching -6 minut


ZASADY WYKONYWANIA ĆWICZEŃ:
  • squat-plecy proste, ciężar ciała na piętach,brzuch wciągnięty, kolana nie wychodzą przed stopę, głowa,tułów w 1 ,prostej linii
  • wypad/wykrok- wypad-tylna noga prosta,wykrok-tylna noga ugięta w kolanie-wersja zależy od ciebie, ciężar ciała na nodze z przodu, kolano nie wychodzi przed stopę
  • klata- z małego wychylenia w przód lub z pionu-liny zawsze napięte- ramiona proste- nadchwyt- opust ciała(w prostej linii) w przód i w dół-ugięcie łokci-praca klatki piersiowej, WYDECH-powrót-wciągaj brzuch.

Powodzenia i zapraszam na zajęcia!!!;-)



                                                 http://body-revolution.pl/

TRX - classes!

6 komentarzy:

  1. Och, wspaniale motywujesz opisami treningów!

    Pozdrawiam gorąco!
    positiveattitudetowards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że masz dużo pasji do tego co robisz.
    Ja mam bardzo duży problem z dyscypliną. Nigdy nie byłam typem sportowca i ciężko mi się zmotywować do ćwiczeń. Mam czasem lepsze okresy kiedy faktycznie dużo ćwiczę. Ostatnio jest kiepsko ...

    Dziękuję za miłe słowa odnośnie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cudowne słowa:-). Też miałam kiedyś problem z motywacją:-). Bywają czasem takie "ciężkie" dni.To zupełnie normalne:-). Ważne jest ćwiczyć regularnie , nawet zrobić sobie króciutki trening -25minutowy, na poprawę nastroju, jeśli masz taki gorszy dzień.I nie mieć do siebie pretensji jak coś nie wychodzi , tylko cieszyć się tym co już robisz:-)!!

      Usuń
  3. Jestem jak najbardziej na tak. :D

    Reprezentuje refleksje na temat fit blogów..Liczę na wsparcie, opinie i obecność => www.dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wpis!W razie czego pytaj o wszystko:-).
      3 mam kciuki!
      Zobacz Pawlikowską.Już od pierwszych chwil z lekturą poczujesz,że to jest to!:-)

      Usuń

TOP