poniedziałek, 3 marca 2014

Street workout - ćwiczenia przygotowujące do stania na rękach



Różne metody nauki stania na rękach. Ćwiczenia przygotowujące do wykonania stania na rękach. Popatrz i spróbuj tych technik. Bardzo pomocny trening!

źródło: http://www.youtube.com/watch?v=U96geCcNM4k

14 komentarzy:

  1. Ostatnio muszę przyznać, że coraz bardziej mnie interesują takie ćwiczenia. Bardzo możliwe, że niedługo skorzystam z jakiś zamieszczonych tu porad na temat jak ćwiczyć workout. Zapraszam, też na mojego bloga, gdzie poznasz najlepsze ćwiczenia na triceps., bądź jak zacząć odchudzanie, oraz ćwiczenia które pomogą Ci w w tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaglądam:-). Ćwiczeń na tricepsy nigdy za dość!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Powoli do przodu.Trenuj. Za jakiś czas spokojnie wykonasz trudniejszą opcję;-). To moje motto. Cierpliwość to najważniejsza cecha u trenującego!;-)

      Usuń
  3. Co do 100x squat:) Niestety pierwsza próba zakończyła się fiaskiem :) 84 przysiady bo... źle policzyłam no... Dzień wcześniej zrobiłam nogi i plecy więc gdy odpocznę podejmę drugą próbę a Albi mi policzy :) Video z próby na FB:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo jeden z moich bardziej ulubionych tematów :) Jeszcze będąc w szkole podstawowej "ścigałyśmy się" z koleżankami, która zrobi więcej pompek podczas stania na rękach ;] A w domu przy szafie stałam niezliczoną ilość razy ;] O chodzeniu nie wspominając ;)))) Stanie na rękach!!! achhh!!! uwielbiaaam!!! ;];];]

    OdpowiedzUsuń
  5. Do stania na rękach dopiero zaczynam podchodzić;-). Nigdy jeszcze nie wykorzystywałam tego ćwiczenia w zajęciach grupowych. 5 lat temu w klubach fitness królowały aerobiki, różne taneczne style, rowery,piłki. Na jogę uczęszczała stała, niewielka grupa uczestników. Trening funkcjonalny stał się modny dopiero 2 temu razem z zwiększeniem popularności zajęć TRX. Czas na pozytywne zmiany w treningach!;-).
    P.S my z dziewczynami "wisiałyśmy" na drabinkach;-). Zawsze chciałam nauczyć się stać na rękach i robić płynnie"gwiazdę" . Teraz wreszcie przyszedł na to czas;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja proponuję na początku nauczyć się przewracać na plecy. Ucząc się stania, właśnie to mnie blokowało, więc zacząłem trenować przewracanie się na plecy, ale upadałem na zgięte nogi. Plecy i tyłek w górze.
    Jak to opanowałem, to już nie było strachu przed upadkiem i wszystko szło łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo praktyczną podpowiedź. Mogę mieć te same opory przed staniem na rękach. Stania próbowałam tylko kilka razy, na zajęciach z jogi. Ale zawsze była blokada. Przy ścianie nie mogłam wybić się z nogami do pionu. Wtedy ramiona były słabe. Teraz jest ciut lepiej, natomiast jeszcze pewnie sporo czasu minie zanim uda mi się wykonać tą pozycję:-)

      Usuń
    2. Mimo słabszych ramion nie mam zamiaru odpuścić:-)

      Usuń
  7. Nie trzeba stawiać dłoni na ziemi, by wybić się do góry.
    Nie wiem jak to opisać, ale większy zamach uzyskasz, gdy stojąc zastosujesz opad tułowia i mniej więcej w momencie dotknięcia ziemi dłońmi wykonasz zamach nogą do tyłu jednocześnie drugą nogą się wybijając.
    Ciało dostaje wtedy pędu i łatwiej uzyskać pozycję pionową.
    Do utrzymania równowagi potrzebne są silne ramiona, ponieważ na początku można się w tym celu delikatnie przemieszczać. Ja chodząc na rękach łapię równowagę. Przynajmniej na początku to może pomóc.

    Ważne jest też twarde i równe podłoże (bez szkieł). Palce rąk rozstawiamy szeroko. Na miękkim podłożu (materac) dłonie będą się zapadać, a one są w dużej mierze odpowiedzialne za równowagę.

    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo przydatne wskazówki. Wypróbuję na dzisiejszym treningu. Na razie ląduję głównie na plecach;-), ale walczę bez odpuszczania!

      Usuń
  8. Kurcze, długo szukałam podobnej strony. Bardzo mi się tu podoba, wskazówki są wspaniale, znalazłam wszystko, co tylko chciałam, Dziękuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń

TOP