poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Kreatywność nie zna granic - wesoła anegdota


Zwłaszcza gdy coś nam nie do końca wychodzi.
Ostatnio zmieniam, aktywnie..., grafikę szablonu na blogu.
Dzięki Elisabeth z Positive fit life, odkryłam BLOKOTKA. Stronę z darmowymi szablonami oraz mnóstwem porad dla bloggerów, "naprawiających" SAMODZIELNIE (upiększających, bez pomocy speca od IT,  wszystko co się da;-D), bez ustanku graficzny wizerunek na swych blogach.



 Zakasałam rękawy, uzbroiłam się w cierpliwość, przygotowałam ulubioną, zdrową przekąskę (czipsy z marchewki, brukwi i jarmużu - wymienione składniki myjesz, kroisz w drobne kawałki, polewasz lekko olejem rzepakowym i posypujesz pieprzem, majerankiem i szczyptą imbiru, wstawiasz do piekarnika na 180 stopni, rozkładając w równych odstępach na papierze do pieczenia i czekasz 15 minut). 

  
Tak przygotowana, wzięłam się za drobną kosmetykę własnego bloga. Jak się udało, sami możecie zobaczyć. Po przeszło 5 godzinach siedzenia, efekty są ciekawe. Nie mogąc zmienić nazw stron w pasku górnym, na widoczne (jest biała czcionka a niała być czarna;-)), wymyśliłam ten oto (patrz zdjęcie) piękny sposób wskazania Wam drogi do kliknięcia na poszczególne strony (które nadal tutaj są, tyle że widoczne tylko dla cierpliwego i wielce sprawnego oka;-)).





 Na razie zostaje ta wersja. Z czasem pomajstruję jeszcze przy HTLM'ach wypracowując wreszcie, zadowalającą mnie wersję z czcionką widoczną od razu;-))
 Opcja widoczności, była dostępna tylko po zmianie tła głównego na bardzo nieatrakcyjne kolory : czarny, różne, dziwne odcienie szarości, odblaskowe róże, turkusy, granat...
Kolorowe napisy wraz ze strzałkami, naprowadzą Was na pojawiający się przy precyzyjnym nakierowaniu kursora "CIEŃ", tylułu ulubionej strony.
NAZWY STRON, które stały się "niewidoczne dla oka" :
  •  "zajęcia grupowe" - strona znana "fitness" (opisy zajęć prowadzonych w klubach z większymi grupami osób;
  • "obwodowe" - wszelkie treningi obwodowe, spalające tkankę tłuszczową, polepszające wytrzymałość oraz pięknie rzeźbiące mięśnie;
  • Ulubiona przez wszystkich "KALISTENIKA" (bez niej nie było by tak ciekawie;-)) - gimnastyka na kołach, drążkach, w terenie i wszelkie ćwiczenia poprawiające sprawność i siłę;
  • "BRZUSZKI" - "hicior" tego bloga, podobnie jak wielu innych w internecie;-P
  • "ZDROWE PRZEPISY", znane dawniej jako "fit przepisy" - zbiór pomysłów na zdrowe odżywianie się;
  • "ROZWÓJ OSOBISTY"- nowa strona z ćwiczeniami umysłu oraz układu nerwowego;
  • "STYL i PORADY": - również nowy pomysł na wszystkie artykuły o modzie w pracy, taktykach na rozmowach kwalifikacyjnych, zwyczajach panujących w korporacji oraz wiele innych tematów, które przyjdą mi do głowy;
  • "WSPÓŁPRACA"- nazwa mówi sama za siebie;-))
Po wielu próbach, jednych udanych, innych mniej, mamy całokształt.
Jestem zadowolona.
A Wy?
Jak odbieracie nową "ramówkę" Miejskiego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TOP