wtorek, 12 kwietnia 2016

Orzeźwiający koktail po treningu - chia, len, dynia, imbir


BEZ CUKRU
  • 1 łyżka chii
  • 1-2 łyżki lnu złotego, mielonego (32g białka/100g)
  • 1/4 łyżeczki imbiru i kardamonu
  • cynamon - 1/4 łyżeczki
  • 1 banan
  • dynia mrożona w kawałkach - ile chcesz
  • mleko kokosowe + 250 - 350 ml jogurtu naturalnego
  • zmiksuj
  • możesz wziąć w butelce po treningu




Koktajl na piękną cerę oraz dobre trawienie;na zdrowe kości i regenerację po-treningową, z kwasami omega 3.


5 komentarzy:

  1. Mmm chyba się skuszę ;D Muszę tylko kupić składniki bo nic nie mam akurat ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie, skąd ja tylko wezme dynie? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynię zamroziłam przez zimą (wykorzystanie resztek);-)), ale w sklepach były jeszcze dostępne mrożonki Hortexu, rzeczywiście może już być po sezonie na te mrożonki.
      Spokojnie możesz zamiast niej, wziąć mango (myj 3 x mydłem pod ZIMNĄ wodą, by pozbyć się chemii;-)). Będzie wtedy ciut słodszy i lepszy nawet w smaku, mój jest niezwykle orzeźwiający.

      Usuń
  3. Mam takie wrażenie że ostatnio koktajle stały się bardzo modne. Muszę kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię miksować w koktajlu przeróżne warzywa z owocami i ziarnami (sezam, chia). Zastępują mi wszelkie odżywki po treningu. Odeszłam już zupełnie od faszerowania się chemią.
    Po pierwsze - za swój koktajl nie płacisz tyle co za odżywkę (masz klika prostych składników w domu, które starczą Ci na dłużej - na 5-10 takich koktajlów).
    po drugie, masz pewność co w nim jest. Sama go robiłaś i możesz dowolnie dobrać składniki, które Cię nie uczulą.
    Po trzecie, nie wiadomo jaki wpływ będą miały te wszystkie składniki chemiczne, przetworzono okropnie, które są w odzywkach, na ludzki organizm. To wyjdzie w następnej dekadzie i zostanie opisane w pracach magisterskich i doktorskich następnego pokolenia;-PP
    Lepiej,żebyśmy to nie MY były królikami doświadczalnymi:-D

    OdpowiedzUsuń

TOP