czwartek, 4 sierpnia 2016

Ciekawe promocje z sieci


  Dzisiaj obiecany wpis dla miłośniczek mody, które nie lubią dużo wydawać na ekstrawaganckie obuwie bądź ciuchy. Galerie, sklepiki, internetowe witryny wreszcie rozpoczęły letnie wyprzedaże, przypominając nam o szybko zbliżającej się jesieni (czego osobiście na półmetku wakacji nie znoszę). Błagam! Nie przypominajcie mi jeszcze o liściach lecących z drzew. Pragnę nacieszyć się słońcem i wysokimi temperaturami, ale z Waszych promocji chętnie skorzystam. Brakuje mi sandałków na wakacyjny wyjazd nad morze. Dla Was to również gratka;-). Zobaczcie, jakie oferty wybrałam.

Wykorzystaj przeceny na "bąbelkowe" sandały, tak modne tego lata. Wreszcie w "ludzkich" cenach!
Sama skusiłam się na tą parę;-))











Wersja sexy. Każda kobieta musi, przynajmniej raz w życiu, zaszaleć.  Życie jest za krótkie na cnotliwe addidaski. Obcas wchodzi w grę w każdy piątek wieczorem, dopóki sił wystarczy w nogach. Tańczmy na parkiecie, bawmy się!




Korzystajcie;-)

5 komentarzy:

  1. RLM na yt robiła fajny tutorial na te rzymianki z pomponami:) Mi jednak średnio się to podoba, jak klaun :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widuję, coraz częściej, nie tylko butki z pomponami. Są jeszcze torebki, chusty i przeróżne akcesoria. Wydają się być śmieszne, ciekaw, kolorowe, często infantylne...
      Czy ten styl mi odpowiada? Nie wiem. Zobaczę;-))

      Usuń
  2. Sama oglądam, próbuję, dopasowuję ten interesujący styl do własnego...artystycznego;-))

    OdpowiedzUsuń

TOP