sobota, 1 marca 2014

Podstawowe rozpracowanie "wielkiej szóstki"


   Czyli moja tabela wstępnych wariantów ćwiczeń. Wstępny plan najprostszych opcji. Może na oko nie wydawać się zbyt logiczna ale wierzcie mi to już wypróbowany schemat! Ćwiczenia te to opcje dojścia do finalnej wersji każdego z ćwiczeń. Siódemkę dołączyłam celowo jako ćwiczenie "pomocnicze".

Motywacja.
Popatrz jak ona ładnie utrzymuje się w podporze na dłoniach. Do tej wersji musisz dojść, żeby przejść do kolejnego etapu...


 źródło: http://a-fitness-fantasy.com/post/77565087381

To etap następny:

źródło: a-fitness-fantasy.com

to be continued...

4 komentarze:

  1. Motywujące. Ja już opanowałam stanie na rękach bez podpórki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanie na rękach na razie przede mną:-). Zawsze miałam z tym troszeczkę problemów. Ale teraz mam ochotę wreszcie solidnie się przyłożyć i wyćwiczyć tą trudną sztukę! Jesteś dla mnie motywacją;-)

      Usuń

TOP