środa, 19 sierpnia 2015

Wakacyjna praktyka jogi oraz opinia o przydatnych akcesoriach!


  Zobacz wpis na Moich Asanach!


Powitanie słońca oraz sekwencję niezwykle skutecznych asan na płaski i umięśniony brzuch, znajdziesz na moim drugim blogu:




Sprawdzałam te artykuły:


Właśnie odebrałam antypoślizgowe skarpetki oraz pasek do jogi.

  •  SKARPETY FIRMY SOXO


Moja ocena. Ceny – bardzo przystępne.
Przydatność – niezbędne!
  W skarpetkach, śmiesznie wyglądających na pierwszy rzut oka, palce stóp zachowują całkowitą swobodę ruchu. Materiał nie wrzyna się między nie. Skarpetki SA miękkie w dotyku i miękko leżą na stopach. Palce możesz w nich swobodnie rozczapierzać np. w TADASANIE ( zobacz ustawienie stów do TADASANY na zdjęciu poniżej).

Powierzchnia antypoślizgowa wygląda solidnie;-)

   Pasek również bardzo mi się przyda. W niektórych pozycjach moje mięśnie nie są jeszcze dobrze rozciągnięte. Lepiej uważać na stawy i wykonywać te asany z użyciem paska. Pasek przydaję się również do modyfikacji pozycji  (dobieranych  do naszej indywidualnej budowy anatomicznej) oraz do asan o działaniu typowo relaksacyjnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TOP