sobota, 13 lutego 2016

Zamienniki cukru - zobacz co możesz kupić w marketach


  Zobacz co możesz kupić w hipermarketach i stosować zamiast cukru. Porównanie.



  •  Nie do końca zdrowa bo tak samo kaloryczna i niebezpieczna jak zwykły cukier. Zobacz tutaj: << KLIK >> . 
  • Zdecydowanie odradzam;-)).

  •  Prebiotyk. Naturalne występowanie w bulwach, kłączach i dolnych partiach roślinnej łodygi. 
  • Zobacz opis: << KLIK >>.


  •  Ksylitol - polecam i stosuję do wypieków. 
  • Niski indeks glikemiczny - 7. Doskonały dla diabetyków - zobacz tutaj << KLIK >> .

  •  Ma potas, magnez, cynk, żelazo i wapń - co jest ciekawostką.
  • Bogata gama witamin z grupy B: więcej tutaj: << KLIK >> .
  • Jeszcze nie do końca jestem do niego przekonana. To nowość, którą upolowałam dzisiaj na zakupach.
    C, B1, B2, B3 oraz B6.

    http://bonavita.pl/cukier-kokosowy-poznajmy-jego-wlasciwosci
    C, B1, B2, B3 oraz B6.

    http://bonavita.pl/cukier-kokosowy-poznajmy-jego-wlasciwosci


  • Na zakończenie coś z innej beczki.  Młody jęczmień. Doskonały dodatek do jogurtów i smoothie.

Wszystko dostępne w Leclercu.

 A ty., co sadzisz o wyborze zamiennika cukru?
Który produkt polecasz, a który zdecydowanie byś odradził/a?
Zapraszam do komentowania na blogu;-))

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Najlepsza jest w postaci liści.
      Próbowałam tylko tej z ROSSMANNA, w postaci sypkiej, ale nie smakowała mi;-!.
      Liściastą jeszcze gdzieś upoluję!







      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że jest cukier kokosowy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię ksylitol;-)). Ale cukier kokosowy też jest ciekawy. Stewię kiedyś używałam do herbaty ale miała mdły smak. Wolę ten ksylitol (ma niski IG) i lecę jutro po kokos!
    Aga

    OdpowiedzUsuń

TOP