wtorek, 14 czerwca 2016

Kosmetyczka trenerki cd, prezent dla siostry i chłopaka, zielony koktajl - MISZ MASZ!


  Ostatnio dużo tematów się zebrało do opisania na blogu:-).
Pierwsza rzecz do przedstawienia to małe uzupełnienie kosmetyki trenerki. Krem do rąk Orientana.
Do końca nie wiem czy był to dobry wybór. ustrzeliłam go w drogerii Natura. Lubię tą sieć sklepów z kosmetykami. Zawsze mają niższe ceny nawet od Rossmanna. Np. obecnie w Naturze kupisz szczotkę do włosów Tangle Teezer za 39zł )do wyboru kolory - różowy "żarówiasty", niebiesko-różowa, fioletowa, wiśniowa i czarna.  Ja tym razem skoncentrowałam się właśnie na szukaniu małego i wydajnego kremu do rąk, które mają mocną tendencję do przesuszania się. Podróżując po mieście między własnymi zajęciami, często myję łapki, dlatego potrzebuję mini kremu. Starałam się kierować nie tylko ceną, lecz także optymalnym składem kosmetyku. Zero parabenów, silikonów i innych świństw przesuszających mi skórę. Wybór padł na Orientanę, lecz jej konsystencja pozostawia wiele do życzenia. Myślę, że nie na wiele czasu starczy. jest zbyt rzadka. Pomimo dobrej opinii na temat przetestowanej przeze mnie próbki dostępnej na miejscu w sklepie, w domu stwierdziłam różnicę między tą pierwszą a zawartością nowo otwartego opakowania. Zobaczymy. Cena ok 26zł. Opakowanie nie jest do końca napełnione. Krem ma natomiast miły, lekko orientalny zapach. Ocenię go gdy zużyję całe opakowanie.








Prezent dla siostry, mamy, babci i chłopaka

Dla kobiet ładne imbryczki do zaparzania herbaty. Dla faceta ciekawy kubek z nadrukiem z "garniakiem". Każdy facet doceni taki drobiazg ponieważ, jak się ostatnio przekonałam, każdy mężczyzna marzy o roli życiowego managera ;-D



Piękna porcelana, droga 99zł. Idealnie nadaje się na prezent na wyjątkową okazję - poród w rodzinie, ślub, 60-lecie związku dziadków, 80,90-te urodziny.




Koktajl - nowy przepis

A teraz coś na osłodę dnia wraz z letnim orzeźwieniem.
koktajl na bazie soku pomarańczowego oraz z duża ilością 'zielsk".

SKŁAD:

  • sok pomarańczowy
  • 2 banany
  • garstka truskawek/poziomek
  • dużo rukoli, listków selera, świeżej melisy bądź mięty, roszponki, natki pietruszki




1 komentarz:

TOP