czwartek, 7 stycznia 2016

Kup dużą piłkę - promocja w LIDL - TERAZ!!!


   Niejednokrotnie pisaliście do mnie zainteresowani treningiem na dużej piłce. Dzisiaj podaję Wam info o ciekawej promocji w LIDLu, na którą natknęłam się dzięki mojej koleżance (zawsze trzyma rękę na pulsie i lubi okazje!!!)  obejmuje ona ciuchy sportowe oraz sprzęt do ćwiczeń. Start promocji 07.01!!! (dzisiaj;-)).

Skoncentruję się tylko na sprzęcie. Do wyboru mamy wreszcie różne piłki:


TO świetna okazja dla wszystkich zainteresowanych treningiem z piłką fasolką << KLIK >>.


  • Mamy też ciekawe zestawy do domowej siłownie funkcjonalnej. Zainteresował mnie zwłaszcza ten drążek rozporowy i zestaw taśm do ćwiczeń. 
Na razie nie jestem w stanie stwierdzić, czy 2 z tych taśm ( na zdjęciu po lewej) nadają się do podciąganiu na drążku. Może ktoś z Was ma już ten zestaw i chętnie podzieli się opiniami w komentarzach;-).



  • Interesujący jest również zestaw ciężarków oraz mała piłka (odpowiednik io, ovo, togo ball). Z pewnością nada się do treningu pilates (pilates mini small ball << KLIK >>). 





Od jutra szturmujcie LIDLa ( z tym szturmowaniem to może trochę przesadzam;-P. Pamiętajcie , że kultura obowiązuje wszędzie a zakupy najlepiej robi się SPOKOJNIE;-DD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TOP